domingo, 4 de octubre de 2009

PRIMERA AVALUACIÓ: Activitat 3


EXERCICIS PÀGINA 17

· Escriu una definició de saber utilitzant les teves pròpies paraules.
- Tenir una sèrie de coneixements adquirits i entessos, de manera que la persona sigui capaç d’explicar-li a algú.


· Què significa que les dades de l'experiència han d'incloure's sempre en un context teòric que les faci intel·ligibles?
-Primer captem els indicis amb els sentits, però com a éssers racionals, mecànicament ho relacionem amb la raó i d’aquesta obtenim les nostres conclusions.


· Quin tipus d'experiència, d'entre les anomenades, pot produir contemplar un quadre? Descriu-la.
- Podriem dir que es dones dos experiències oposades, la realitat i allò abstractel. La bellesa del quadre ens atrau o no, però ñes plenament estètica. En canvi, possiblement el pintor a volgut plasmar en el quadre algún sentiment o experiencia, que ho podem relacionar amb la vida, un fet real.


· Hi ha alguna relació entre el saber científic i el tècnic? Justifica la teva resposta.
- Estan molt relacionats entre ells ja que sense el saber tècnic la ciència no podria avançar, l’experimentació que es dóna amb la tecnología li proporciona a la ciència els estris necessaris i la maquinaria. D’altra banda, gran part de la tecnología disposa de coneixements científics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario