viernes, 29 de enero de 2010

ACTIVITAT 10: Exercici pàg 21


7. Són reals o semblen reals? En quin sentit són aparença o realitat? Justifica la teva resposta.

Un triangle equilàter: real (veritat universal).


La mort: sembla real ja que la desconeixem.


Que em toqui la loteria en el sorteig del mes que ve: sembla real perque és un desig,és a dir, una realitat psíquica.


Lara Croft: sembla real i és realitat virtual.


Napoleó Bonaparte: real perquè forma part de la història.


Un miratge: sembla real però és una il·lusió òptica, és una realitat sensible.


Una flor de plàstic: real perquè la podem percebre a través dels sentits.


El meu aprovat: real perquè ho percebem a través del paper.


La meva alegria per l'aprovat: sembla real i és realitat psíquica.


Els records de l'estiu: reals encara que siguin passat, tinc conciència de que els he viscut.


El somni d'aquesta nit: sembla real ja que no els podem controlar.


Els amics del xat: semblen real i són realitat virtual.


La meva imatge en un mirall: sembla real encara que "El mirall no sòc jo".


El que sento en veure una pel·lícula: sentiment real.


Una pel·lícula: sembla real, però és ficció (realitat virtual).


No hay comentarios:

Publicar un comentario